tirsdag 5. desember 2017

Følte meg som en ekte Clark Griswold




Barna mine orket ikke lenger å vente på at jeg skulle finne
det perfekte juletre, så i går satte de det opp alene

Det står nå på stua å skinner i all sin prakt
Det er jo så mye pynt på at egentlig har det jo ikke noe å si

hvordan treet ser ut uten... 

Jeg derimot følte meg som en ekte Clark Griswold i går
der jeg stod ute 
i snøværet å stiftet på julelys på verandaen vår
(og holdt nesten på å stifte fast skjerfet mitt...haha)


Fikk også pyntet noen busker i hagen med lys
Det ble veldig koselig 


Jeg har også 
laget årets første porsjon med brente mandler
Klar til å fraktes over Atlanteren

Her har det snødd i et par dager nå
Det er virkelig vakkert 
Det er bare å nyte...

Og når man ser en slik herlighet stå foran seg
da er det nesten så en kan høre Clark si:
I give you The Griswold family Christmas tree 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar